12 Mart 2017 Pazar

HAYIR DİYORUM.
Ben Amerika'ya katil derken
Sen katile hizmet ediyordun
Ben Fetö'ye terörist derken
Sen hoca efendi diyordun...
Ben Apo'ya bölücübaşı derken
Sen barış elçisi diyordun
Ben Atatürkçü paşalara sahip çıkarken
Sen Ergenekon'un savcısıydın
Ben Suriye'nin iç işlerine karışmayalım derken
Sen Amerika'nın gazıyla Esed gidecek diyordun
Ben milli bayramlarımda coşayım derken
Sen bana biber gazı sıkıyordun
Ben 1 Mayıs'ta işçi tulumuyla halay çekerken
Sen beni copluyordun
İşte bu yüzden seni sevmiyorum
Ben ülkemin muassır medeniyetler seviyesinde olmasını istiyorum
Sen tarikatlar şeyhler ve müritler ülkesi yapmaya çalışıyorsun
Ben bütün inançlara eşit mesafedeyim
Sen kendi inancın dışındakilere düşmanlık yapıyorsun
Ben kadınla erkek eşittir diyorum
Sen kadını aşağılıyorsun
Ben bilimi birinci yol gösterici kabul etmişim
Sen bilime düşmanlık ediyorsun
Ben sanatın içinde yaşıyorum
Sen sanatın içine tükürüyorsun
Ben ormana yeşile sahip çıkıyorum
Sen rant uğruna kesiyorsun
Ben demokrasiyi amaç edinmişim
Sen demokrasiye araç diyorsun
İşte bu yüzden seninle anlaşamıyorum
Ben insanım
Sen kul olayım istiyorsun
Ben düşünüyorum
Sen vuruyorsun
Ben sorguluyorum
Sen biat istiyorsun
Ben çoğulcu demokrasiden yanayım
Sen tek adamlık istiyorsun
Ben Cumhuriyetçiyim
Sen saltanat istiyorsun
Ben laikim
Sen şeriat istiyorsun
Ben halkçıyım
Sen kralcı olmamı istiyorsun
Ben Anadolu çocuğuyum
Sanayide çıraklık
Tarlada ırgatlık
Kışlada askerlik yaptım
Sen çocuğuna çürük alıyorsun
Ben türküyüm
Hasret Gültekin'im
Nesimi Çimen'im
Muhlis Akarsu'yum
Sen beni yakıyorsun
Ben ozanım
Aşık Mahsuni'yim
Arif Sağ'ım
Fevzi Kurtuluş'um
Sen sazımı kırmak istiyorsun
Ben halkım
Deniz Gezmiş'im
Dadaloğlu'yum
Pir Sultan Abdal'ım
Sen kellemi istiyorsun
Ben solcuyum
Ben Nazım Hikmet'im
ben Uğur Mumcu'yum
Sen bana vatan haini diyorsun
Ben Atatürk'ün torunuyum
Sen ATA'ma ayyaş diyorsun
İşte bu yüzden sana HAYIR diyorum !


Hiç yorum yok: